Cari

2011/11/21

Dr Bombay Mengubah Perjalanan Aku


Korang kenal ini sapa?

Nama nya Jonny Jakobsen..
Atau lebih dikenali sebagai Dr Bombay..

Masa aku sekolah rendah dulu abah aku
ada beli kaset(not ipod/mp3) Dr Bombay ni..

aku ngan adik aku Angah pn suka nyanyi dalam kete sementara
dalam perjalanan ke sekolah yg xsampai 10minit pn.
Siap hafal kot lagu nye walau pun nyanyi
"laguta ayammata si draiber mai ai"

Ape pn ta bleyh la.

So,ni lagu nya..kalau korang nk dengar pndai2 la cari sendiri
kat youtube etc.
aku bagi satu lagu je..






Terus Terang,lagu ni ingatkan aku zaman kecik2 dulu..haha

8 comments:

  1. dah tak ingat sgt dah...haaha

    ReplyDelete
  2. aku dgr lagu ni masa sekolah rendah haha!

    ReplyDelete
  3. Miss Volvo:eh eh..sameelaaahhhhhh

    ReplyDelete
  4. ciktom pun suka dgr lagu ni dulu2..hee

    ReplyDelete
  5. mesti cik tom siap berjoget dgr kan..haha

    ReplyDelete